9.2.15

Leniwiec.




Bujam się, bujam. Z głową w chmurach. Miękko mi i cieplutko. 
Aghhhughuu. Babbbaaabbaa. Nade mną wieją mamine włosy. A co to? 
Dwie kropki czarne. Dotknę, zobaczę. 
Łee - nie mogę - mama mówi coś o babolach...

Dzidziuś nasz już nie mały, ledwo się to 10 kilo mieści w objęciach.
A jednak, i Zosia i my, uwielbiamy bujać w obłokach. Ulubiliśmy sobie 
ten chwyt "na leniwca" i może go nawet opatentujemy. A na pewno polecamy. 
Zosia sama nam go pokazała w pewnym momencie. 
Wszak z tej perspektywy świat wygląda zupełnie inaczej...

7 komentarzy :

  1. Rozbawiła mnie ta grafika z pluszkiem w nosie ;) Jesteś niesamowita...
    Uchwyt na leniwca znamy ( o ile to ten z ilustracji ) Jeden z lepszych przy 10kg dziecku

    www.MartynaG.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Martuś ;-)

      A paluszek w nosie lądował badawczo nie raz, z reszta równie często spotka sie go w maminej buzi lub oku ;-)

      A uchwyt jest rzeczywiście milusi i praktyczny, tym bardziej ze to Zosia sama pewnego razu zaczęła się beztrosko odchylac do tylu i " podpowiedziała" taki chwyt ;-)

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  2. U nas synuś nie jest typem leniwca... już w szpitalu nie lubił takiej pozycji :/
    A paluszek też ląduje w mamy nosie, gdy zasypia koło mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A widzisz - czyli jednak z tym nosem to dzieciaki mają jakieś upodobanie ;PP Zosia niestety już robi sie duża na LENIWCA ale nadal dość często lubi się tak kleić... Ciekawe jak długo - zaraz stuknie jej roczek ;)

      pozdrawiam i dzięki za komentarz - zapraszam do mnie częściej (i ujawnij sie zebym mogła zobaczyć czy tez blogujesz)

      AM

      Usuń
    2. Nie bloguję. Jestem mamą 8,5 miesięcznego Wojtusia i z wieeelkim zaciekawiem czytam każdy Twój wpis. Na prawdę myślałam, że tylko ja mam takie "problemy" :)

      Usuń
    3. To miło anonimowa Mamo, że z takim zaciekawieniem czytasz moje wpisy ;-) to bardzo mobilizujace :-) i komentarze tym bardziej

      Pozdrawiam
      AM

      Usuń

Dzięki za Wasze komentarze - wszystkie są przeczytane i na wszystkie odpowiadam. AM

>